Back Office Medarbetare

Snabbfakta

Omfattning: 75%
Anställning: Tillsvidare – eller tidsbegränsad anställning
Placeringsort: Jönköping
Ansök senast: Snarast

AddUp söker medarbetare Back Office till företag i Jönköping

AddUp söker medarbetare till medelstort företag i Jönköping. Tjänsten hittar vi back office och här innebär det att ta hand om inkomna beställningar via e-handel, ta emot förfrågningar och serva kunder, uppdatera och underhålla lagersaldo samt boka och hantera transporter och frakter. Tjänsten är på 75% och arbetstiderna är dagtid.

För att trivas här är det viktigt att du gillar samarbete och kan bidra till skön stämning på jobbet. Sammanhållning och prestigelöshet genomsyrar arbetsplatsens anställda.

Kvalifikationer

Vi ser gärna att du har jobbat administrativt och är bekväm med att hitta din information via olika system och att du gillar ordning och reda.

Du bör ha en god känsla för service då jobbet innebär en hel del kontakter både externt med kunder främst privatpersoner och internt för goda samarbeten.

Vill du vara en del av detta så sök tjänsten via länken eller skicka ditt CV till mia.grund.johansson@addup.se

Frågor besvaras av Mia Grund Johansson: 0709–495012

Välkommen med din ansökan.

Sök tjänsten

Jag finns här för dig!

Mia-Grund-Johansson2

Mia Grund Johansson

Regionchef Öst

Tel. 070-949 50 12
mia.grund.johansson@addup.se