×
AddUp

Vägen till ditt nya jobb

Vi eftersträvar långa relationer, både med våra kunder och med vår personal.

Vi är noggranna i vår rekryteringsprocess och jobbar med delaktighet ifrån alla parter. Detta är ett arbetssätt inspirerat av rekryteringsbranschen. Vi är säkra på att i vår process, fattar både vår personal och våra kunder genomtänkta beslut, vilket gör både kund och medarbetare nöjda.

1. Sök ett jobb

Botanisera bland våra utannonserade tjänster, eller skicka in en spontanansökan. Vi har alltid behov av duktiga medarbetare, och rätt tjänst för dig kan komma in närsomhelst!

2. Vi bokar ett möte.

Vi träffas över en kopp kaffe eller en lunch och pratar. Här får du möjlighet att berätta om dig själv, och vi kan besvara frågor och informera om tjänsten. Om just den här tjänsten känns rätt för oss båda går vi vidare till nästa steg.

3. Presentation hos kund

Vi träffas i vår kunds lokaler och du får träffa chefer och medarbetare i kundens organisation. Naturligtvis kommer du också att få se och ställa frågor kring arbetsuppgifter och rutiner, och vår kund får möjlighet att bekanta sig med dig. Om alla är nöjda ingår vi ett anställningsavtal.

4. Anställning

Välkommen till Add Up Bemanning AB! Vi skriver avtal och beslutar om startdatum, självklart följs bemanningsbranschens villkor och kollektivavtal.

Frågor

Vi känner en stolthet i att vår personal känner sig viktig, engagerad och trivs på sin arbetsplats. Därför svarar vi gärna på frågor!

Kontakta oss